מיתוג, מה זה מיתוג? עיצוב, לוגו, אסטרטגיה, מרקטינג, תחרות.
כיום שכולנו יכולים לומר על העידן שבו אנחנו חיים, זה שמדובר על עידן מאוד תחרותי.
לכל מקום שאליו נביט נראה עוד ועוד אנשים שרוצים לתת בדיוק את אותו שירות שגם אנחנו מציעים, מה שמעורר את השאלה איך אפשר כל זאת לעמוד בתחרות הלא פשוטה שמקיפה אותנו.
אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם רוצים להצליח, כדאי שתדעו שמילת המפתח היא מיתוג אומנם מיתוג זה משהו שלא היה קיים בעבר, או לפחות לא במונחים כל כך ברורים אך היום זה חלק מהתהליך שעובר כל עסק.
הרעיון הוא פשוט:
לחשוב איך אתם רוצים שיתפסו אתכם, לאיזה קהל יעד אתם פונים ואיך הייתם רוצים שהעסק שלכם ייראה, כלומר, האם אתם מעדיפים למכור יותר אך במחיר נמוך?
או שאולי מתאים לכם למכור דווקא פחות אך לקבל על כל מכירה מחיר גבוה?
כדי להפוך להיות מותג צריך להשקיע לא מעט ולכן הטיפ הראשון שנוכל לתת לכם הוא לא להתעלם מחשיבות העניין.
מה זה מיתוג ומה עושים בפועל?
מיתוג חלק בסיסי להקמת מוצר או לוגו ולהסתכל לטווח רחוק ו לקדימת העסק.
רוצים להפוך את העסק שלכם או את המוצר שלכם להיות ממותג בכל מקום?
אם כך, אין ספק שאתם מעוניינין ורןצים להשקיע, היום להיות מותג היא דרך לא פשוט תבחרו בדרכים לא נכנות אתם יכולים להפסיד את עסק שלכם במקום למתג. חשוב לבדוק !
כתוצאה מכך שיש תחרות גדולה זה ברור שעליכם לבדוק איך אתם מגיעים ליעדים שלכם ואין ספק שלפנות אל חברה מקצועית שנותנת שירותי מיתוג זו יכולה להיות בחירה טובה.
חברה כזאת תוכל להבין במה דברים אמורים, לראות איזה מוצר או שירות אתם מוכרים וגם לשאול אתכם את כל השאלות הדרושות.
בהתאם לכך תוכלו לקבל שירות ואתם תראו שמהר מאוד העסק שלכם יהיה ממותג כפי שמעולם לא האמנתם אפילו.
בכל אופן, לא כל חברה דומה לאחרת. כלומר תצטרכו לקחת בחשבון כי ישנן חברות אשר תדענה לעשות את העבודה ובצורה הרבה יותר מוצלחת.
לאור זאת יהיה כדאי מבחינתכם לוודא כי אתם פונים אך ורק אל חברות אשר ידועות כאמינות וכאלה שנמצאות בשוק מזה תקופה ארוכה מספיק. רק כך תוכלו להיות בטוחים בסיכויי ההצלחה.
חברת מיתוג איך לבחור ?
האמת היא שכאשר מדברים על חברות מיתוג שונות מדברים על לא מעט אפשרויות שעומדות בפניכם.
כלומר, היום בכל עיר בישראל יש חברות מיתוג שנותנות שירות בתחום ולכן עולה השאלה איך לבחור את החברה הנכונה, הצוות הנכון שיקח את העסק שלכם למקום שרק מומחים מסוגלים לעשות.
הניסיון שלנו מוכיח שכדאי לבדוק דבר או שניים אודות החברה שאליה אתם מתקשרים,
כמו לדוגמה:
מה הניסיון של החברה בתחום?
לבדוק את לקוחותיי של החברה ?
כמה ניסיון יש לה בתחום שאתם מכוונים אליו ?
אין הרבה חברות מיתוג עסקי שיודעות באמת להתמקצע בכך תחום שתבחרו בו כך שכדי למקד או למצוא את החברות שבאמת יודעות מה הם עושות.. חשוב מאוד לבדוק את המקורית של החברה בעבודות שלה ולדעת שמדובר בחברה אמיתי ולא מושכרת לקבלן !
להיות מותג זו משימה לא קלה אך בעזרת המומחים שלנו תוכלו גם אתם לעמוד במשימה הזאת
ואין ספק שעם המומחים שלנו תגיעו למקומות חדשים וגבוהים שרק הדמיון יכול לעשות תזכרו כלהשקעה בעסק שלכם בסופו של דבר מובילה להצלחה.