קידום אתרים אורגני לחנויות באינטרנט


בפוסט זה נבין מה מיוחד בקידום אתרים אורגני לחנויות דיגיטליות

בשל התחזקות מגמת הגלישה והרכישה מהדיגיטל, אנו רואים יותר ויותר בעלי עסקים, מותגים או חנויות שעוברים מהאוף-ליין לאונליין. ואנו רואים גם יותר ביקוש לשירותי קידום אתרים אורגני לחנויות באינטרנט – מה שמעלה את השאלה האם יש משהו ייחודי בקידום אורגני לחנויות דיגיטליות, או שמדובר בקידום אתרים אורגני רגיל, כמו עבור אתרים שאינם אתרי חנות? המשיכו לקרוא ותגלו.

מה מיוחד בקידום אורגני לחנויות באינטרנט?

באופן כללי, כמובן שלקידום אורגני של חנויות באינטרנט יש דמיון רב לקידום אורגני של אתרים שאינם אתרי חנות, אך יש לו גם מאפיינים ייחודיים משלו – אותם נסקור כעת.

להלן 6 דוגמאות לייחודיות של קידום אורגני לחנויות דיגיטליות:

  1. 1. SEO לעמודי המוצרים
    בקידום אורגני של חנויות אינטרנטיות יש לבצע פעולות SEO טכניות לא רק לעמודי הפוסטים והעמודים הרגילים באתר, אלא גם לעמודי המוצרים. כלומר יש לבצע את ההגדרות המתאימות בכותרות, בתגי המטא, בתיאורי העמוד וכו' – גם בעמודי המוצרים.
  2. טיפול ייחודי בתוכן משוכפל
    בחנויות דיגיטליות יש סיכוי גבוה יותר לתוכן משוכפל בעמודי המוצרים, למשל אם יש לכם מוצר הנמכר בכמה צבעים. ולכן גם נדרש טיפול בתוכן משוכפל זה בעמודי המוצר – שאינם קיימים באתרים שאינם אתרי חנות. כלומר, יכול להיות תוכן משוכפל גם באתרים שאינם אתרי חנות, אך בהם זה לא מתרחש בשל עמודי מוצרים כי אין כאלו.
  3. שימוש בשמות המוצרים כמילות מפתח לקידום אורגני
    כאשר עושים קידום אורגני לחנויות באינטרנט רצוי ליצור גם תכנים לקידום מילות מפתח המכילות את שמות המוצרים או השירותים המוצעים באתר. כלומר, ברשימת מילות המפתח לקידום חנויות אינטרנטיות בגוגל כדאי לכלול גם את שמות המוצרים או השירותים המוצעים למכירה דרך האתר – מה שלא רלוונטי עבור קידום אתרים שאינם אתרי חנות.
  4. חשיבות מהירות העלאת האתר
    בקידום אתרים אורגני לחנויות וירטואליות, ישנו דגש מירבי על מהירות העלאת עמודי האתר, וזאת כדי למנוע נטישה של לקוחות פוטנציאליים. מכיוון שדווקא בחנויות דיגיטליות נמצא בדרך כלל הרבה תכנים כבדים כמו תמונות, ובשל אחוזי הנטישה הגבוהים באתרים איטיים, דווקא בקידום אורגני לחנויות דיגיטליות יש למהירות העלאת האתר חשיבות מרבית. ודווקא בקידום לאתרי מסחר, נחוץ ביותר לבצע פעולות להאצת מהירות האתר, כחלק מהקידום האורגני. הכוונה לפעולות כמו אופטימיזציה לתמונות, השקעה בשרת ייעודי במקום שרת שיתופי, הסרת פונקציות שאינן נחוצות בקוד מערכת ניהול התוכן וכו'.
  5. דגש על המובייל
    פרמטר חשוב נוסף בעת עשיית קידום אתרים אורגני לחנויות באינטרנט הוא החשיבות של דגש על המובייל. וזאת מכיוון שאנשים גולשים היום מהנייד יותר מאי פעם, גם ובעיקר כשהם קונים אונליין, והמגמה הזו מתחזקת יותר ויותר עם הזמן.

6. אבטחת חנויות אינטרנטיות
הבדל נוסף בין קידום אתרים אורגני רגיל לבין קידום אורגני לחנויות דיגיטליות נעוץ בחשיבות העצומה של אבטחת המידע באתר. פרוטוקול אבטחה מסוג SSL הוא כמובן הבייסיק, אך עבור חנויות אינטרנטיות ישנה חשיבות גם להיבטים אחרים, כמו גיבוי מקיף של תכני האתר ואפשרות שחזור לאחור, שרת יציב, חסימת IP ממדינות עוינות וכו'.

לתיאום פגישת ייעוץ חינם חייגו או השאירו פרטים

אשר קבלת דיוור