ראשונים בחיפושים בגוגל ? כך תהפכו להיות , הזמן חולף הטכנולוגיה גדלה וכך גם הקצב הכלכלי,
כל עסק היום צריך את זה " קידום" , כל עסק חייב לקדם את עצמו ויש כמה וכמה דרכים לקידום אתרים .
עם כמות אדירה של מידע ואתרים שונים, האינטרנט הפך להיות מקור המידע העיקרי של מרביתנו,
וקשה לחשוב על התקופה שבה נאלצנו להסתדר בלעדיו.
מלבד מידע יבש שנועד למטרות אישיות ומטרות מחקר, האינטרנט מוצף גם באתרים של בתי עסק
ונותני שירות שמתחרים ביניהם להיות אלו שיעלו בראש רשימת תוצאות חיפוש הקשורות אליהם.
החשיבות של להיות ראשונים בראש רשימת החיפוש גדולה מאין כמוה מהסיבה הפשוטה שאנשים לא יטרחו
לעבור עשרות עמודים כדי למצוא מוצר או נותן שירות, אלא יבחרו את אלו שהם הכי פופולריים, כלומר צצים ראשונים בחיפוש.
ראשונים בחיפושים בגוגל ? כך תהפכו להיות !
כמות המידע העצומה וכן האתרים שנמצאים באינטרנט דורשים סידור על מנת שניתן יהיה לחלק אותם ולברור ביניהם בקלות.
כדי לעשות זאת גוגל, מנוע החיפוש הגדול והאהוב בעולם, המציא דרך לסרוק אתרים ולמיין אותם לפי פרמטרים קבועים מראש.
אתרים שעומדים בקריטריונים של הסורק הופכים להיות ראשונים ברשימת החיפושים בגוגל, ובכך מוטמעים באופן אורגני במנוע החיפוש.
קידום אתרים אורגני מסוג זה הוא חלק ממערך SEO שיש להקפיד עליו כדי שאתר מסוים יהיה ראשון בתוצאות.
על פרמטרים וקידום אתרים – מה חשוב לדעת?
כל תוכן חדש שעולה לאתר מסוים נסרק בקפידה על פי רובוט / עכביש של גוגל שקובע את הערך שלו ולאיזה מקום הוא זכאי ברשימת החיפושים.
כדי לקדם אתר מסוים בשיטה של קידום אתרים אורגני ולא ממומן,
חשוב לשמור על התנאים הבאים שיכולים להביא את האתר שלכם להיות ראשון ברשימת החיפושים:
- כותרות ידידותיות למשתמש – ידועות גם בתור "תגיות מטא" ותפקידן הוא לתאר בצורה רהוטה ומובנת על מה המאמר או האתר.
- מפת אתר – האזור שממנו ניתן לנווט לחלקים שונים של האתר. חשוב שהוא יהיה פשוט וברור לשימוש.
- איכות התוכן – שפת הכתיבה של התכנים באתר צריכה להיות רהוטה, ברורה ומובנת ומאמרים צריכים להכיל מילות מפתח מסוימות כדי להיחשב לאיכותיים.
- נוכחות ברשתות חברתיות – ככל שאתר פעיל יותר ברשתות חברתיות, כך המוניטין שלו גדל והסיכויים שלו להיות בראש רשימת החיפושים עולים אף הם.
- מערכת ניהול אתר ידידותית – מה שנקרא מערכת cms שצריכה להיות ידידותית לסריקה על ידי אמצעי הסריקה השונים של גוגל.
- מבנה העמודים – חשוב לשמור על כללי הכותרות של גוגל מבחינת גדלים.
חשוב גם לשים טקסט אלטרנטיבי לתמונות וכן כותרות וקישורים ברורים שמקסמו את איכות האתר וישפרו את סיכויי ההצלחה שלו.
חברות ובתי עסק רבים כיום מסתמכים על האינטרנט ככלי פרסומי, וככל שהחשיפה שלהם גדולה יותר, כך גם סיכויי הצלחתם.
כדי להגדיל את החשיפה חשוב להיות במקומות הראשונים במנועי החיפוש השונים, ובייחוד גוגל,
כך שיותר אנשים ירצו לראות את האתר שלכם ובתקווה גם יבחרו בכם בתור נותני השירות שלהם.
כל ביתי עסק, יש לכם אתר אבל אין לכם לכניסות לאתר, קידום אתרים פתרון מעולה #